Volejte doktora!

Žiju v přesvědčení, že každý člověk má slabost na některé věci, například květiny, knížky, obrazy, šperky, elektroniku, oblečení či jídlo. Vlastně v to doufám, protože se tím uklidňuji. Ale co dělat, když vám tato „úchylka“ přeroste přes hlavu? Otázka, na kterou delší dobu hledám odpověď.

Nejspíš nejsem v pořádku. Mojí kosmetice nestačily taštičky na make-up, kterých měla mnoho, a dokonce i rozdělené – taštička na make-upy, pudry, rtěnky, stíny… Jednoho dne jsem ani jednu taštičku nemohla zapnout, a tak jsem se rozhodla, že si koupím kufr na skladování kosmetiky. Chvíli byla šťastně uskladněná, dokonce měla i trochu místa, ale jen chvíli. Začala jsem mít zase ten samý problém – kufr nešel zavřít. Říkala jsem si, že to je stále v pořádku, a pořídila jsem si speciální šuplíky na kosmetiku. A příběh se opakoval. Dnes to vypadá tak, že taštičky jsou plné a kufr a šuplíky také…

Kapesník pro kreditku

Nikdy mě lidé nešetřili otázkami typu: „Na co máš tolik druhů make-upu? Vždyť to nemůžeš v životě vypotřebovat.“ Nejspíš pravda, ale když musíte, tak musíte…

Procházím obchodním centrem na Černém Mostě a všimnu si, že otevřeli novou prodejnu kosmetiky – Pupa. Normální člověk by možná nakouknul a šel dál, ale když nejste normální… Tak vejdete dovnitř, abyste pouze nakoukli, i když už předem víte, že šance, že byste odešli s prázdnou, je asi tak pravděpodobná, jako že před vámi přistane UFO.

Deset druhů červených rtěnek

Kdy poznáte, že máte problém? Nejspíš ve chvíli, kdy přijdete domů, rozbalíte svůj nákup ze Sephory a zjistíte, že stejnou rtěnku už máte doma. Něco špatně? Deset druhů odstínů různých barev už mě nepřekvapí, ale když už nevím jaké odstíny kupovat a přesto si musím něco koupit, možná je číslo na psychiatra na místě.

Marný lék

Bezkontaktní kreditky bych zakázala. Chodíte, utrácíte, a když se po čase podíváte na výpis účtu, musíte jít zase nakoupit už jen proto, abyste se uklidnili.

Zní to jako dobrá groteska, ale nejspíš jen pro čtenáře. Spousta lidí kouří, pije alkohol, bere drogy, nicméně to už v našem světě nikoho nepřekvapí, protože existuje mnoho způsobů jak zmíněné závislosti léčit. Ale kdo má lék na „moderní“ závislosti?

Zdeňka Kopecká