Do Itálie v burce!

Pět holek v Itálii? Už jsme pochopily, proč je to odvážné. Asi v životě neviděli turistky. A ještě k tomu české…

Vcházíme a už se celý bar otáčí. Upřené pohledy na nás zírají a my si říkáme: „Proč tak koukají? V životě neviděli turistky?“ V této lokalitě nejspíš ne, když se nás zeptali, jestli jsme z Ameriky. Skoro, náš vtipný český jazyk zní jako angličtina. Lepší než otázka: „Jste z Ruska?“

Jednoho kluka? Netroškařme, rovnou celý klub!

Stačí zakroutit prdelkou, hodit pár sexy pohledů a celý klub je náš. Výhra? Jeden klučina se odváží, odtrhne mě od kamarádek a začne se mnou tančit. Já celá zmatená uteču a běžím za kamarádkou. Ovšem kolem té se už motá jiný „borec“, takže o chvíli později se seskupí celý klub a už jsme obětí italských svůdníků.

Anglicky se zeptají „Holky jste zadané?“ Odpověď: „Ano.“ „Takže jste opravdu zadané?“ „Ano.“ O pár minut později znovu. Nejspíš nic jiného anglicky neumí.

S rodinou na dovolené

Já jsem na dovolené se svojí přítelkyní, která za mnou přijde a začne mě objímat a krást si mě jen pro sebe. Každému by nejspíš došlo, že jsem zadaná asi s ní, ale Italská mentalita se vymyká mému chápání. Proto přišla otázka: „To je tvůj bratr?“

Nápadník Angelo

Když už nejste zadané a chcete zažít románek s Italem, nejspíš si každý představí krásného tmavého Itala s namakaným tělem, jak už to bývá ve filmech. Ovšem můj největší nápadník byl zajímavější. Zakulacený malý čtyřicetiletý chlapík. Která holka by ho odmítla? Bohužel jsem neměla příležitost, jelikož ke mně několikrát šel, ale vždy se v půlce cesty otočil. Pak jsem pochopila proč. Kamarádce řekl, že jsem nejkrásnější holka, jakou kdy viděl, a jak je strašně stydlivý.

Mohu říci, že takto zajímavá zkušenost se mi naskytla jen v Itálii. Proto doporučuji každému, kdo není zadaný a hledá partnera, vyrazit do Itálie do baru. Seznamky už jsou dávno passé, tady přijdete, postaví se před vás dvacet chlapů a vy jen vybíráte.

Zdeňka Kopecká